Peasponsor
2020
01. juuli 2020
#challengeratasepp vol 3 - 20 maratoni 20 päevaga
08. juuni 2020
Ka treeningutel tuleb end proovile panna - 34 km jooksu päevas ja nii 59 päeva järjest
26. mai 2020
Jooksumaht kulutab tossud vähem kui kuuga
07. veebruar 2020
Füüsis taastub imeväel, vaim vajab väljapuhkamiseks palju rohkem aega
15. jaanuar 2020
1350 tundi sportimist viis keha ja vaimu uuele tasemele
2019
2018
2017
2016
2015
2014
Kõik postitused
01. juuli 2020

#challengeratasepp vol 3 - 20 maratoni 20 päevaga

13. juulil alustan selle aasta põhikatsumusega - 20. järjestikkusel päeval jooksen iga päev ühe maratoni (42.2 km). Eesmärk on teha seda võimalikult kiiresti ja läbida maraton iga päev vähemalt alla 3 tunni. See kõik leiab aset siinsamas Eestis. Katsumus on plaanitud toimuma kuues linnas: Tartu, Pärnu, Viljandi, Narva, Rakvere ja Tallinn.

Foto: Anni Õnneleid (5-kordne katkematu ultratriatlon Eestis 2016)

Sarnaselt eelmisele aastale saad sinagi selle distantsi oma meeskonnaga läbida. Reeglid on lihtsad:

  1. Pane kokku oma meeskond, kas oma sõpradest, kolleegidest või lihtsalt tuttavatest, ning läbi meeskonnaga samad distantsid.
  2. Registreeri oma meeskond hiljemalt 12. juuliks (kaasa arvatud) SIIN.
  3. Teeme seda samal ajavahemikul koos - st stardipauk sulle (ja su meeskonnale) kõlab samuti 13. juuli. Finiš on 1. augustil.

  4. Meeskonna suurus on 3-7 inimest. Vanus ega sugu ei mängi rolli. Oluline tingimus on see, et alates katsumuse esimesest päevast meeskonda enam suurendada ei saa. Mida see tähendab? Meeskond peab arvestama sellega, et kui keegi katsumuse ajal ära langeb (nt haigus, väsimus, ülekoormus vms põhjusel) ega saa oma osa teha, siis peavad ülejäänud meeskonna liikmed olema valmis ära katma ka kõrvale jäänud liikme osa.

  5. Oluline on, et iga meeskonnaliige peab iga päev jooksma (minimaalselt 3 km). Kui palju keegi sinu meeskonnas iga päeva lõikes jookseb, on meeskonna enda otsustada. Oluline on, et päeva lõpuks oleks meeskonna peale kokku läbitud maraton (42.2 km) - st päevas vähem joosta ei tohi ning rohkem jooksmine on oma lõbu. Järgmisele päevale enam läbitud kilomeetreid üle ei kanta. Tähtis on, et südaööks oleks vajalikud kilomeetrid koos.

  6. Joosta võib nii väljas kui ka sisetingimustes (nt jooksulindil).

  7. Meeskonnad, kes tahavad end kiiruslikult veidi proovile panna ning aja peale joosta, peavad seda tegema 3-liikmelise meeskonnana ning iga meeskonnaliige peab iga päev jooksma vähemalt 10 km. Näide ühest päevast - üks jookseb 10 km, teine jookseb 10 km ja kolmas jookseb 22,2 km. 

  8. Tegemist ei ole meeskondade vahelise mõõduvõtuga. See tähendab, et esmatähtis on meeskonnal läbida kogu katsumus samal ajal minuga ning kogeda eneseületusega kaasnevat head emotsiooni.

Reeglitekohaselt lõpetanud meeskondade vahel loosin tänutäheks välja auhindu oma koostööpartneritelt.

Rohket osavõttu ootama jäädes :).